...staring down the bullet, let me make my final stand...

08.10.2007., ponedjeljak

Psihološka priprema

Pregled je obavljen u subotu. Stanje vratne muskulature i muskulature gornjeg dijela tijela je ok, kako sam i očekivao. Iako su mi zglobovi dosta potrošeni i neke pokrete ne mogu u cijelosti napraviti, to su sve stvari koje većina "zdravih" ljudi ne može, čisto zbog načina života danas. Ali i na tome će se poraditi, da bi se mišići koje uglavnom koristim i oni koje ne koristim dovoljno doveli u balans, što i je cilj korektivne gimnastike.
Zanimljivo, ljudi koji se aktivno bave nekim sportom i mogu u benchu dizati preko 100 kg u korektivnoj gimnastici se slamaju pod teretima od 5 kg i manje. Zašto? Zato jer većina sportova izgrađuje veće skupine mišića, koji onda djeluju kao neka vrsta oklopa. Ali kada se ispod njih pokrenu oni mali mišići, koji se ne koriste tako puno iako su vrlo važni, i bilderi počnu jaukati i žaliti se na upale mišića. To sam iskusio i na vlastitoj koži, kad sam se razvalio utezima od 3 kg, a istim tim rukama sam bez problema radio po 20 zgibova u seriji.
I dok je to sve dobra vijest, loša je da sam što se stanja tetiva i muskulature nogu tiče, podosta u banani. Mišići kukova i prepona su mi skoro mrtvi, a njihov teret donekle "vuku" kvadricepsi i zadnja loža. Listovi su mi također u slabom stanju, a tetive treba poštenski razvući, što i je najbolniji dio ove priče. Došlo je do manje promjene plana i s radom se započinje sutra, 9.10., u pola 10. Snage za to imam što se fizičkog aspekta tiče (a i andoli će sigurno pomoći), ali skupljam onu psihološku, pripremam se na sve kaj me čeka od sutra pa najranije do proljeća 2008. godine. Iako znam kakav je put, da prvih par dana po par sati doslovno neću moći stati na noge, da ću se nauživati bolova i grčeva, znam da to sve ima puno viši cilj, a takve sam dostizao već više puta. Ne sumnjam da će ovaj put biti samo još jedan u nizu, a ako je potrebno 6 mjeseci kalvarije za godine i godine lakših svakodnevica u kojima stepenice, stupići i slične pojave neće biti prepreka već prečica, ja kažem: bring it on!

- 16:27 - Svi smo mi Jura Ozmec (12) - Permakarika

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Citati

Kontakt

O autoru