...staring down the bullet, let me make my final stand...

18.11.2007., nedjelja

Vizionari VS Klaunovi

Moram priznati da, unatoč okorjelom realizmu koji ljudi često prepoznaju kao pesimizam (a opet, pesimist je ništa drugo doli bolje obaviješteni optimist) gajim jednu romantičarsku crtu u svojoj osobnosti, crtu idealizma. Ideju da ja kao pojedinac mogu promijeniti svijet, barem lokalno. Ako me razumijete... Da mogu drugim pojedincima promijeniti živote, a to želim učiniti nabolje. Usudio bih se reći da sam u neku ruku vizionar, ne ulazeći u to hoće li se moja vizija obistiniti ili ne. Ta vizija je da ću kao profesor vjeronauka odgajati djecu, ne da nužno budu u crkvi svaku nedjelju i mole se Bogu za kojeg ne znaju zašto u Njega uopće vjeruju, već da ih naučim da poštenje, čast i dostojanstvo još uvijek vrijede nešto, a da se bez kritičkog i bistrog razmišljanja ni ne isplati živjeti. Da ću klincima u domu "Dubrava" pokazati da nisu nijema masa na rubu društva, već da imaju u sebi ogromnu snagu, kojom mogu mijenjati svoje živote, ali i tuđe. I to nabolje.

Zbog takvih razmišljanja me uvijek privlačilo vizionarstvo kod drugih ljudi. I Boris Malek ima svoju viziju. Kao jedan običan, obiteljski čovjek, g. Malek ima viziju o drugačijem hrvatskom zdravstvu, u kojem se neće moći dogoditi da vam se postavi kriva dijagnoza ili vam se uništi zdravlje pogrešnom terapijom, bez da nakon toga itko odgovara. U kojem će svaki liječnik i terapeut biti sustavno provjeravan i školovan, a ne da nas liječe ljudi koji više ne znaju ni anatomiju ljudskog tijela. Zbog prijetnje koju svojim kvalitetnim radom predstavlja za kompletno zdravstvo države i zbog činjenice da ga može krahirati jednim pozivom bilo kojoj TV-kući koja bi dokumentirala rad s pacijentima po našim bolnicama i usporedila ga s njegovim, već su ga pokušavali zatrti, ušutkati i podmititi. Unatoč tome, poliklinika Malek ne samo da uspješno radi, već se prostire na 1200 kvadrata radne površine, s planom da postane najveća poliklinika za fizikalnu terapiju u Hrvatskoj. Nijedna državna bolnica ne raspolaže takvim prostorom za fizikalnu medicinu, a kamoli da postoji centar koji bi pružao radnu terapiju, sportsku terapiju, estetsku medicinu, hidroterapiju i korektivnu gimnastiku uz konstantni individualni rad, po svim europskim standardima.

Vjerujte mi, ne radim čovjeku reklamu zato jer mi daje postotak ili nekakve popuste, već zato što sam svojim očima vidio čime raspolaže on i kakve rezultate daje njegov rad, a kakvu brigu dobivaju ljudi na račun državnog zdravstva. Boris Malek je vizionar koji opstaje unatoč svim izgledima i zato se nadam da će uspjeti i da ćemo jednog dana svi dobiti pravo na pravovremenu i kvalitetnu pomoć kada nam ona zatreba. Većina nas si ne može priuštiti privatno zdravstvo, a državnome smo samo brojka. Želite li da se s vašim bližnjima postupa kao s brojevima ili kao s osobama? Mislim da nam je odgovor svima jednak. Kao dugogodišnja žrtva državnoga zdravstva, mogu samo ustvrditi da sam više potrošio na svoje zdravlje i novaca i vremena po državnim bolnicama i ustanovama, a bez bitnijih rezultata, nego što ću potrošiti na privatne terapije, od kojih se već nakon mjesec dana rezultati vide.

Izgurao sam mjesec i tjedan dana od planiranih 6 mjeseci. Prvi rezultati su tu. Moja vizija ostaje jaka, iako duh klone tu i tamo. Ali nema druge, sada ili nikada!
Budite vizionari i podržavajte vizionare. A klaunove i vizionare treba znati razlikovati, to nam je svima ponekad teško...
Riječima jednoga od dvaju glavnih klaunova: "Zajedno, idemo dalje"!

Za kraj poziv svima, prvenstveno Vama iz Zagreba i okolice: Četvrtak, 22.11., 19:15 - 20:00 sati, Vlaška 38, dvorana 5 (drugi kat), tribina na temu: "Život osoba s invaliditetom i život s osobama s invaliditetom". Predavači: mr. med. Mirjana Dobranović, predsjednica HSUTI-ja i last, but almost not least- Đus, najmlađi predavač u povijesti KBF-a. :)

- 11:16 - Svi smo mi Jura Ozmec (12) - Permakarika

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Citati

Kontakt

O autoru